من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لوله مانیسمان برای لوله کشی معمولی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند ، از جمله در لوله کشی بخار ، آب ، نفت ، گاز ، هوا و غیره.

برنامه ها و ویژگی ها
لوله مانیسمان ما برای لوله کشی معمولی با استفاده از جوشکاری مقاومتی الکتریکی ساخته می شوند و سیاه یا گالوانیزه هستند.
از این لوله ها می توان در لوله کشی بخار تحت فشار نسبتاً کم ، آب (بدون احتساب آب عمومی) ، نفت ، گاز ، هوا و ... استفاده کرد.
شیار لوله مانیسمان جوش داده شده با مقاومت الکتریکی مقاوم در برابر خوردگی (Super Seams) برای لوله کشی در مواردی که خوردگی نگران کننده است مورد نیاز است. برای اطلاع از جزئیات با ما تماس بگیرید.

A106 = این مشخصات  لوله مانیسمان را برای خدمات در دمای بالا پوشش می دهد.
A335 = این مشخصات  لوله مانیسمان آلیاژی فریتی بدون درز را برای خدمات در دمای بالا پوشش می دهد.
A333 = این مشخصات  لوله مانیسمان بدون کربن و آلیاژی بدون درز و جوش داده شده را برای استفاده در دماهای پایین پوشش می دهد.
A312 = مشخصات استاندارد برای  لوله مانیسمان ضد زنگ آستنیتی آستنیتی بدون درز ، بدون درز مستقیم و جوش داده شده برای عملیات حرارتی بالا و خورندگی عمومی.
FTTG

A234 = این مشخصات فولاد کربن فرفورژه و اتصالات فولادی آلیاژی با ساختار بدون درز و جوش داده شده را پوشش می دهد.
A420 = مشخصات استاندارد اتصالات  لوله مانیسمان فرفورژه و فولاد آلیاژی برای خدمات در دمای پایین.
A403 = مشخصات استاندارد برای اتصالات لوله های فولادی ضد زنگ آستنیتی ساخته شده.
فلنج ها

A105 = این مشخصات استانداردهای اجزای لوله های فولادی کربنی جعلی ، فلنج ها ، اتصالات ، سوپاپ ها و قطعات مشابه را برای استفاده در سیستم های فشار در شرایط سرویس محیط و دمای بالاتر پوشش می دهد.
A182 = این مشخصات فلنج لوله های آلیاژی جعلی یا نورد و لوله های فولادی ضد زنگ ، اتصالات جعلی و سوپاپ ها و قطعات را برای خدمات در دمای بالا پوشش می دهد.
A350 = این مشخصات چندین درجه فلنج های فولادی فورج دار یا آلیاژی کم و فلزی ، اتصالات جعلی و سوپاپ ها را برای خدمات در دمای پایین پوشش می دهد.
شیرآلات

A216 = این مشخصات ریخته گری فولاد کربنی برای سوپاپ ها ، فلنج ها ، اتصالات یا سایر قطعات دارای فشار را برای خدمات با درجه حرارت بالا و کیفیت مناسب برای مونتاژ با سایر ریخته گری ها یا قطعات فولادی فرفورژه با جوشکاری ذوب را پوشش می دهد.
A217 = این مشخصات ریخته گری فولاد ، فولاد ضد زنگ مارتنزیتی و ریخته گری فولاد آلیاژی را برای سوپاپ ها ، فلنج ها ، اتصالات و سایر قطعات حاوی فشار در درجه اول برای خدمات درجه حرارت بالا و خورنده پوشش می دهد.
A352 = این مشخصات ریخته گری های فولادی سوپاپ ها ، فلنج ها ، اتصالات و سایر قطعات تحت فشار را که عمدتاً برای خدمات با دمای پایین در نظر گرفته شده است ، پوشش می دهد.
A182 = این مشخصات فلنج لوله های آلیاژی جعلی یا نورد و لوله های فولادی ضد زنگ ، اتصالات جعلی و سوپاپ ها و قطعات را برای خدمات در دمای بالا پوشش می دهد.
BOLTS و NUTS

A193 = این مشخصات مواد پیچ ??و مهره آلیاژی و فولاد ضد زنگ را برای مخازن تحت فشار ، سوپاپ ها ، فلنج ها و اتصالات برای خدمات با درجه حرارت بالا یا فشار بالا یا سایر برنامه های کاربردی خاص پوشش می دهد.
A320 = مشخصات استاندارد مواد فولادی آلیاژی و فولادی ضد زنگ برای خدمات با دمای پایین.
A194 = مشخصات استاندارد آجیل در انواع مختلف مواد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.